A lap korábbi változatát látod, amilyen
Lorildi (vitalap | szerkesztései) 2008. november 14., 14:09-kor történt szerkesztése után volt.
(eltér) ←Régebbi változat | Aktuális változat (eltér) | Újabb változat→ (eltér)
A minőségcél (quality objective) a minőségnek az a szintje, amit meg akarnak valósítani, megtartani vagy elérni.
A minőségcélok általában a szervezet minőségpolitikáján alapszanak, és általában a szervezet megfelelő funkciói és szintjei számára tűzik ki őket. Ahhoz, hogy a minőségcélok elérése mérhető legyen, összhangban kell lenniük a minőségpolitikával és a folyamatos fejlesztés iránti elkötelezettséggel.
A minőségcélok elérése előnyösen befolyásolhatja a termékminőséget, a működés eredményességét és a pénzügyi eredményességet, ezeken keresztül pedig az érdekelt felek megelégedettségét és bizalmát.